Виставки, Промо акцій в Києві

Організація виставки, промо-акцій, btl в Києві

 Організація виставки - ефективний ресурс для організації і проведення соціокультурних і маркетингових досліджень, тому вони дають зацікавленим організаціям велику прикладну інформацію. Кожна виставка є своєрідним зрізом цілком конкретної ринкової ситуації, вона дає можливість не тільки здійснювати пошук відповідних ринків, але і брати участь виході на ці ринки за допомогою найбільш ефективних способів. Кожна виставка - важлива і, що цінно, ємна в плані матеріальних витрат частина маркетингового плану будь-якої організації, яка бере в ній участь у ролі експонента, відвідувача або, тим більше організатора. Головна перевага організації виставки - це її аудиторія і форма контакту з нею. По-перше, ви і ваш потенційний клієнт знаходитеся на "нейтральній" території, що дозволяє обом спілкуватися в невимушеній обстановці. При цьому, ваш товар, при якісному оформленні стенду, представлений в найкращому вигляді. По-друге, вартість охоплення в такий короткий термін, такої кількості потенційних клієнтів набагато менше, ніж за коштами інших видів реклами, особливо якщо виставка вузько-спеціалізовані. По-третє, відвідувачі виставки не тільки цілеспрямовано йдуть подивитися на експонентів, а й платять за це гроші, тому вони постараються отримати для себе якомога більшу кількість інформації. Крім представлення вашого товару чи послуги обличчям, ви можете не тільки на місці надати потенційному клієнту вичерпну інформацію про вашу пропозицію, але й забезпечити його будь-якими матеріалами, від візитки до вичерпної інформації про вашу компанію на CD-диску.

 -1121212

Варто відзначити і такі особливості участі у виставці як:

 - Можливість вивчити пропозиції конкурентів і загальну ситуацію в галузі
 - Безкоштовно "засвітитися" в різних ЗМІ висвітлюють виставку
 - Можливість контакту з органами державної влади, професійними об'єднаннями, видавництвами та іншими суб'єктами  - працюючими у вашій галузі бізнесу
 - Збільшити впізнаваність компанії