МОДНi ТЕНДЕНЦii ТиМБiЛДиНГУ / КОД ДА ВiНЧi – ДЛЯ КОМАНДНОГО ДУХУ

Хвилю популярностi бестселера Дена Брауна «Код да Вiнчi» пiдхопили не лише видавцi, голлiвудськi кiностудii i численнi публiцисти-послiдовники але й компанii з тимбiлдингу. Американська TeambuildingInc. запропонувала своiм клieнтам нову програму «Секрети да Вінчi». Вона полягаe в тому, що учасники разом з «всесвiтньо вiдомим» iсториком i криптографом вiдправляються в захоплюючу, досi небачену пригоду. У пошуках легендарноi Чашi Грааля командi належить пройти через загадки, iнтриги, надзвичайнi розслiдування, i …

Модні тенденції тімбілдінга

По ходу дійства учасникам відкриються воістину древні таємниці, приховувані від людства століттями. У цьому динамічному шляху до правди члени команди будуть спантеличені і вражені, відкриваючи в них таланти блискучих стратегів і творців, своїми здібностями вирішувати самі заплутані головоломки та знаходити спільну мову в будь-якій ситуації. Особливий колорит цій програмі надають вплетені в неї недзвичайні персонажі. У захоплюючій пригоді: пошук скарбів, стародавні загадки і гонки на час.

Учасники будуть знаходити все нові і нові ключі до розгадки – образотворчі, історичні, криптологічних і іноді навіть гумористичні. Натяки будуть всюди – в картинах, в оригінальних пристосуваннях і інструментах, секретних кодах і в несподіваних сюрпризах. Варто відзначити, що організатори прямо заявляють: гра не має ніяких релігійних мотивів. Вона заснована виключно на історії мистецтв і повністю виключає неоднозначні релігійні трактування, характерні для книги.

За словами організаторів, програма може проводитися на самих різних майданчиках – починаючи від пансіонатів, готелів і закінчуючи великими офісними будівлями і приватними будинками. Підходить для учасників з будь якою фізичною підготовкою. Розмір групи може варіюватися в межах 150 чоловік. За бажанням замовника фірма може включити в гру двійників знаменитих персонажів, ну і звичайно призи, сувеніри та майки з символікою програми. Цілком очевидно, що створення такої програми варто великих зусиль і вимагатиме досить серйозних вкладень – як інтелектуальних, так і тимчасових. Однак, шоу того варто – загальний інтерес (нехай і не завжди однозначний) до бестселеру Дена Брауна має всі шанси зробити бестселером і саму програму тимбілдінга.