9 МАРКЕТИНГОВИХ iВЕНТ-iДЕЙ ВiД ТЕЛЕКАНАЛУ DISCOVERY

Головним iнструментом при органiзацii та плануваннi маштабних заходiв у органiзатора e додаткова рекламна компанiя. Найбiльш актуальне це питання для працiвникiв ТБ iндустрii i фахiвцiв в областi рекламного бiзнесу.

Discovery Communications завжди дуже вдало справляється зі своїми завданнями в області маркетингу. Використання сучасних технологій при організації брендового заходу каналу Discovery завжди користується величезним успіхом!

Рекомендуємо Вам ознайомитися з сучасними ідеями з квітневої події Discovery Communications.

1. Графічне оформлення та декор

Одночасно на кількох стінах залу розмістили відеопанелі. Барні столи прикрасили графічними написами «стиль» і «уява».

2. Локація з панорамної стіною

Майданчиком для заходу організатори вибрали зал Frederick P. Rose Hall в Lincoln Center з великими панорамними вікнами на всю стіну.

3. Зелений екран, фотобаннер

Щоб підсилити рекламу нової програми «Naked and Afraid» на каналі Discovery, організатори встановили фотобаннер із зеленим екраном, за допомогою якого гості змогли опинитися в шкурі учасників реаліті-шоу.

4. Мальовнича Фотозона в будиночку на селі

Черговою фотозоною стала декорація до шоу «Treehouse Masters».

5. Брендові подарунки з бару Опри

Фірмовим подарунком вечора від каналу Опри був коктейль Moscow Mule яким пригощали гостей, з жерстяних кухлів з логотипами, кожен бажаючий міг забрати кухоль додому як сувенір.

6. Креативний зал TLC

TV канал TLC зайняв найбільший зал заходу, в якому гості насолоджувалися напоями з бару, лаунж-зоною і червоною доріжкою.

7. Солодкі частування від спонсорів

Частування в залі TLC надала компанія Georgetown Cupcake, головний герой шоу DC Cupcakes.

8. Піт-стоп від TV каналу Velocity

Телеканал надав відвідувачам можливість самостійно зробити заміну колеса гоночному боліду на імпровізованій піт-стоп станції.

9. Соціальна стіна Twitter

Для збору зворотного зв’язку було запропоновано написати відгуки в Twitter, які миттєво відображалися на інтерактивній стіні.